Megható nyilatkozatok a Dániát legyőző magyar válogatott játékosaitól

Mint ismert, tegnap Magyarország óriási bravúrt végrehajtva ,legyőzte az olimpiai bajnok Dán kézilabdaválogatottat és bejutott a negyeddöntőbe.

A játékosok így nyilatkoztak:

„Köszönjük azoknak a magyaroknak, akik a helyszínen szurkoltak nekünk, hallottuk a hangjukat.Nem tudok igazán mit mondani, meg sem tudok szólalni, még nem fogtam fel, mi történt. Az biztos, hogy óriás betűs csapatként nyertünk. A felszabadultság és a nyugodtság a mi oldalunkon volt."Nehéz volt a vébére koncentrálnom, de úgy döntöttem és a nagypapám is azt szerette volna, hogy visszajöjjek, és mindent tegyek oda a csapatért. Úgy gondolom, hogy büszke lesz rám. Ha összeszedi magát, neki adom a mérkőzés legjobbjának járó órát, köszönöm a srácoknak, hogy hozzásegítettek" -nyilatkozta a Nemzeti Sportnak a mérkőzésen kimagaslót nyújtó Mikler Roland.

 

„Egy fecske nem csinál nyarat, de persze igyekeztem összefogni a csapatot, és tanácsokat adni a többieknek.Egészségesen is benne van a kockázat egy mérkőzésben. Ha nagy rizikót kellett volna vállalnom, akkor mérlegeltük volna a játékomat. A szívem vitt a pályára, itt szerettem volna lenni a csapattal. A bokám most még jó, meglátjuk pár óra múlva."-mondta a mérkőzés másik nagy hőse,a vissazetérő Nagy László.

 

„Most én játszottam többet irányítóban, de a legfontosabb, hogy nyertünk Ilyen meccsen nagyon jó játszani, úgy éreztem, hogy franciák is nekünk szurkoltak, nyilván nem szerették volna, ha a dánok továbbjutnak. Mindenki küzdött egymásért, mindenki meg akarta mutatni, hogy több van bennünk, mint amit sokan a fehérorosz meccs után rólunk gondoltak. Próbáljuk kizárni a negatív hangokat, de természetesen azért eljutnak hozzánk. Dac is volt bennünk, de tudtuk, hogy képesek vagyunk ilyen teljesítményre, és valamikor ki fog jönni. Nincs sok időnk a norvégok elleni negyeddöntőig a felkészülésre, nem mi leszünk a favoritok, de ma sem mi voltunk azok."-nyilatkozta Lékai Máté aki nélkül nem nyerhettünk volna tegnap.