Tovább él a magyar álom Pozsonyban

A  magyar Davis Kupa csapat tegnap játszott le két egyes mérkőzését Pozsonyban a Szlovák nemzeti csapat ellen.A párharc első mérkőzésén Balázs Attila négy szettben kikapott a 248 hellyel előrébb rangsorolt Martin Klizantól, Fucsovics Márton viszont négy játszmában legyőzte Jozef Kovalíkot a Davis-kupa euro-afrikai zónájának I-es csoportjában akit még sosem győzött le profi karriere során.Köves Gábor szövetségi kapitány és Fucsovics Márton így nyilatkozott a párharcról:

Bár Lacko nem játszott, Kovalík legalább annyira jó játékos, ez mutatja a szlovák csapat erejét. Higgadt tudtam maradni végig a kispadon, ez a legfontosabb, mert így hasznos tanácsokat adhattam a játékosoknak. Ezt a nyugodtságot ők is megérezték, nem véletlen, hogy Marci semmire nyerte meg az utolsó játékot, nehéz pillanatban. Nagyszerűen teljesítettek a srácok! Kár, hogy nincs most egy olyan friss páros játékosunk, aki be tudna állni ilyen helyzetben, így Marci és Attila lép pályára szombaton, őket érzem a legerősebbnek.-Mondat a szövetségi kapitány.

Végig nagyon jól adogattam, ez fontos része a játékomnak. Az előző egymás elleni meccsek is szorosan alakultak, most könnyebb volt kiszerválni kemény pályán a meccset, mint salakon. Az nem járt a fejemben, hogy eddig négyszer kikaptam tőle, kizárólag az, hogy nagyon akartam győzni, harcoltam azért, hogy egyenlíthessek.-mondta Fucsovics a mérkőzés után.

Ha a magyar válogatott megtudná nyerni ezt a párharcot akkor a Világcsoportba kerülésért játszhatnának a magyar fiúk.

DAVIS-KUPA
EURO-AFRIKAI ZÓNA, I-ES CSOPORT
Magyarország–Szlovákia 1–1
Balázs Attila–Martin Klizan 1:6 2:6 6:3 4:6
Fucsovics Márton–Jozef Kovalík 6:2 6:7 6:3 6:4

A TOVÁBBI PROGRAM
Szombat

Fucsovics Márton, Balázs Attila–Martin Klizan,Andrej Martin 14.00

Vasárnap
Fucsovics Márton–Martin Klizan 13.00
Balázs Attila–Jozef Kovalík 16.00